söndag 23 januari 2011

Hemma igen!


NU är jag ÄNTLIGEN hemma igen från Stockholm,
och nu är det inte bara över helgen, nu är jag färdig!!
Nu är jag Diplomerad Makeup Artist!

Har inte haft med mig datorn ner efter jul, så jag har inte
kunnat blogga tyvärr...

Vikten då?

Ja, jag har kört med Cambridge ren kur i 12 dagar,
efter 1 vecka hade jag tappat 4 kilo och imorgon ska
jag väga mig igen och se...

Känner mig så peppad på att promenera igen, gick ut
igår och det var så skönt! Vädret var också fint, det börjar
vara sådär vår-soligt ute på dagarna nu...

Har börjat äta lite smått, igår gjorde vi en jättegod
lunch (recept kommer snart) och jag plockade ut
kyckling och åt det.

Idag blir det långpromenad och storhandling för
veckan, har haft så lite att göra i Sthlm på kvällarna
att jag knåpat ihop vardagsmenyer för 18 veckor! ;)
Har tänkt till också för att komma på nyttig mat,
inte en massa pajer och saker med 4 burkar creme fraiche
i varje rätt, som det annars brukar vara hos oss...

Nu ska jag fortsätta med mitt nya jobbprojekt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar